3 Kasım 2010 Çarşamba

sitene bilgilendirme tablosu ekle

Kodları sırasıyla alıp kaynağa yapıştırınız...

1. Adım CSS Kodu
Tümünü Seç Yapıp, Kopyalayınız. Daha sonra ilgili sayfaya yapıştırınız...


2. Adım Java Kodu Tümünü Seç Yapıp, Kopyalayınız. Daha sonra ilgili sayfaya yapıştırınız...


3. adım: Mesajınız Tümünü Seç Yapıp, Kopyalayınız. Daha sonra ilgili sayfaya yapıştırınız...


Son adım: Kodun çalışmasını sağlayan bitiş kodu
Değişilik olarak sadece KAPAT resmini değiştirebilirsiniz.

Tümünü Seç Yapıp, Kopyalayınız. Daha sonra ilgili sayfaya yapıştırınız...

1 yorum:

  1. Siteniz çok güzel beğendim ama hep sitelerle ilgili kodlar var. Hayatla ilgili şeylere de yer vermeniz iyi olur. Mesela ben hayatıma zenginlik, zengin olma kodu eklemek istiyorum. Nasıl ekleyebilirim? Çünkü fasfakirim ve fakir olmaktan bıktım zengin olmak istiyorum. Dedem rahmetli olmuş babam da benden fakir bu yüzden miras kalma ümidim de yok. Zengin olmak için at yarışı oynadım olmadı. Piyango bileti aldım ikramiye çıkmadı. Aslında en güzeli miras avukatı gelip miras kaldı demesi ile mirasa konmak. Ama böyle züğürt bir babam varken bana nasıl miras kalabilir ki!..

    YanıtlaSil

umaraım iyi vakit geçirirsiniz.

Sitemize hoşgeldiniz. Umarım iyi vakit geçirirsiniz.



Eğer sizlere yararlı olabilmişsek ne mutlu bize.



bize ulaşmak için tıklayınız.






Günün Fırsatı